Recherche de sujets pour interview / search of subjects of interview

You are welcome to SDF for all discussions about dolls.
You need to be register to forward message or to send new topic.

Bienvenue sur SDF tous les discussion a propos des poupées réaliste
Il faut être enregistré pour répondre ou créer un nouveau sujet
Post Reply
penalty
Posts: 4
Joined: Fri Jan 14, 2022 8:15 pm

Recherche de sujets pour interview / search of subjects of interview

Post by penalty »

Bonjour,

Dans le cadre d'un projet personnel de recherche, j'aimerai organiser des interviews de personnes vivant avec une ou plusieurs Dolls, pas seulement pour le sexe mais surtout pour la compagnie et l'attachement émotionnel.

J'aimerai recueillir des témoignages personnels et des histoires afin de démystifier cette passion. J'aimerai accompagner les interview de photos dont l'anonymat sera respecté si désiré. Le projet se fera dans l'ouverture d'esprit et l'inclusion.

Je suis localisée à Montreal mais j'ai la possibilité de me déplacer si besoin.

Laissez moi savoir si vous êtes intéressé de raconter votre histoire et être entendu!
Merci



Hello

In the context of a personal project, I want to conduct interviews with individuals living with one or many love dolls, not just for sexual purposes but mostly for company and emotional attachment.

I would like to collect stories in order to change the way this passion is viewed by the world and learn about it on a personal level. I would like to take pictures with the interviews, it can be anonymous if desired. The project will be conducted with open mindedness and inclusion.

I am located in Montreal but I can go other places if needed.

Let me know if you're interested in telling your story and finally be heard!
Thank you
User avatar
Pat
Posts: 324
Joined: Sat Feb 23, 2019 2:55 pm

Re: Recherche de sujets pour interview / search of subjects of interview

Post by Pat »

Tu travaille pour quel media?
Post Reply